Welcome to the blog of mine! Sweet Stalker Follow | Dashboard
//Not so Random.
Saturday, April 28, 2012 | 7:25 PM | 0 comments

Assalamualaikum and Hi there! How's life ? Sihat semua? Lol what...Haha k stop. Ze photo tiada apa apa kaitan dengan post okay and follow me on twitter @fatinayuu :p

First tahun 2012 cepat je mcm dah tengah tahunkan... Now dah nak bulan May and Hopefully le'month will be nice to me! Amin :') So sometimes I'm wonder manusia ada perasan ke tak? Kalau ada kenapa sesetengah pada mereka macam tiada perasan? Yang hanya memirkan temtang diri sendiri. Well lumrah hidup..Ada juga yang tak pernah ambil kisah pasal perasan orang lain. Tak tahu apa yang dia rasa terhadap orang itu. Susah macam seriously awak tak ada perasan ke? Ya kadang kadang berlaku dekat saya.Apa yang saya mampu buat hanya bersabar dan berdoa. Berharap semua akan menjadi seperti sediakala :')

Dear you, I'm sorry for everything.Sometimes I'm so cruel for you.Sometimes I'm so bad for you but ya I'm doing that for a reason. Kadang saya rasa sangat kecil hati dan terasa apa yang awak lakukan dekat saya. Setiap hari saya rasa begitu.Kalau saya down mesti sebab awak.Tiada sebab lain.hmm Its weird aite but saya sangat terasa denga apa yang awak buat.Saya tak nak bergaduh kalau boleh saya nak kita berkawan mcm dulu.Jaga hati dan perasan sama sama kita.Awak dulu selalu faham saya tapi sekarang kita semakin renggang disebabkan hmm I don't know but I miss the old you so fuckin' miss!

Sincerely Ayu xx :) 

Older Post | Newer Post
Disclamimer

Twitter
Hi saya Fatin Ayu Najwa. Ze owner for ze blog :**

Entries About Credit

Tagboard


_________________________ I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me