Welcome to the blog of mine! Sweet Stalker Follow | Dashboard
//Not so Random.
Friday, April 13, 2012 | 12:58 AM | 0 comments

Assalamualaikum*cough* awak awak semua sihat ? if sihat alhamdulilah :) eh guys dah bulan 4 aitee ? cepat je masa berlalu and hidup makin sukar . ahaks k tu tipu k . Alhamdulilah saya ada kawan yang awesome mcm nabyhah and ayuni and all my gegirls kan . my adik's and mommy's hiks . Firstly I love my suoer BFF ayuni she my everything , dia awesome and yaa pandai bagi nasihat and I try to a best BFF for her :') insyaallah and Nabihah , yeah baby Iloveyou , dia lah BFF saya yg agak gila dan annoying ;p hahaha aku mmg suka usik si nabihah ni sebab perangai dia cem budak budak . lol k , so hby people ? kawan kawan korang mcm mana ? hehehe

Tapi kadang kadang aku dah tak boleh percayakan org I used to believe my friend yg agak rapat dulu but now she is my backstabber , yaaa dia kutuk saya . how could her ;3 okay lantaklah dekat dia . janji i'm happy with my gegirls :* hiks iloveyou guyss! okay then sampai sini je . bye takecare people Assalamualaikum love xxxxx ! :)

Older Post | Newer Post
Disclamimer

Twitter
Hi saya Fatin Ayu Najwa. Ze owner for ze blog :**

Entries About Credit

Tagboard


_________________________ I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me