Welcome to the blog of mine! Sweet Stalker Follow | Dashboard
//Not so Random.
Saturday, March 10, 2012 | 1:05 PM | 0 comments

*a fake smile is beautiful* lulszz.


Assalamualaikum and Hi :') awak semua sihat ? hihi oh Happy Holiday guys ! *nah cekelat* ;p
oh korang pergi mana this holiday ? me ? maybe balik kampung or staying at home doing my homework.
ini tidak adil adik saya takde homework langsung doh *seret domo* .

okay saya dah banyak bersedih dan sekarang saya dah okay .. brb kenapa perlu layan perasan sedih ni lama lama kan ? I'am strong like a giant k tipu ;p hihi dear ex , saya terpaksa tinggalkan awak . oh saya tahu awak okay awak dah boleh lupakan saya dan awak dah ada girlf ritee ? kalau betul apa yang saya dgr oh sungguh cepat yea haha btw semoga happy always and smile always dear ex .

oh saya lupa Thank you for ayuni , yana , nadhirah and farazaireen cuz always be with me :') Thank you again bagi saya semangat and everything ! Thank you sebab sudi jadi kawan saya .. walaupun saya gedik gegeh gila suka buat lawak yang tak lawak kan kan ? hihi Thank you again Friends :') I hope our friendship never end till jannah , insyaallah :') oh ni nak buat saya nangis ni haha k .

Done for today , bye and assalamualaikum again oh follow saya dekat twitter tiada paksaan and saya lebih active di twitter eh ? haha siapa kisah kan ? haha bye takecare guys , hug and kiss xx :') 

Older Post | Newer Post
Disclamimer

Twitter
Hi saya Fatin Ayu Najwa. Ze owner for ze blog :**

Entries About Credit

Tagboard


_________________________ I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me