Welcome to the blog of mine! Sweet Stalker Follow | Dashboard
//Not so Random.
Thursday, January 26, 2012 | 1:33 PM | 0 comments
Assalamualaikum and Hi :) so aku dah deactivated acc FB aku enthalahkan sampai bila or tak buka langsung dah haha . tengoklah if aku rindu aku bukalahkann FB aku tuee . yang pasti semua orang suka aku deactivated acc FB tue kan kan haha kayy kayy aku yang nak deactivated tiada siapa salah so jangan salahkan diri and wahai BFF tersayang :) . me loves you AYUNI SHAZWANIE if yuni tengah baca nie ayu minta maaf sekali lagi if ayu mmg berubah . start now ayu nak jadi yang dulu balik tapi yang dulu yang macam mana kann :(
confuse tahuu :'( apa apa pun me loves you AYUNI SHAZWANIE forever kayy :* and Thank You AYUNI SHAZWANIE sebab tak percaya kata kata budak yang mcm WTF lagii tue kaann kami tak pernah mengutuk AYUNI SHAZWANIE buat apa nak kutuk AYUNI SHAZWANIE yang sentiasa ada dgn ayu bila ayu sedih sakit dan segalanyaaa :( trust me AYUNI SHAZWANIE me loves you forever kayy :*

kayy aku mention nama yuni 5 kali means that forever aku cinta sayang dia sebagai BFF kayy :*

Older Post | Newer Post
Disclamimer

Twitter
Hi saya Fatin Ayu Najwa. Ze owner for ze blog :**

Entries About Credit

Tagboard


_________________________ I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me