Welcome to the blog of mine! Sweet Stalker Follow | Dashboard
//Not so Random.
Sunday, December 4, 2011 | 12:27 AM | 0 comments

ILOVE IU
Assalammualaikum Evelibadi :) ... Dah tak update lame juga actually kan ?
hikhik , mesti rindu !!! Jyeahh , ape ape yang utama ! Follow twitter Ayu
LoveNajwa ! Follow tau Follow tau ^^ ..  Psstt : tida paksaan disini >.<

LOL , okay aoe yang aku nak cerita .. err actually tiade ape ape pun aku
nak tulis ape yang terlintas difikiran ;) .. hikhik .. awesome tak ? #LOL
okay ramai yang kate Ombak Rindu best .. Jyeah Fatin Ayu Najwa disini pun
rasea best .. Insya-allah 4.12.2011 ayu pergi tengok dengan cousin and my
awesome aunt :)) ..  Aina Najeehah Aka KakakInnesen aka cousin terbaik aku
mmg Lawak Gilos membuat kan aku gelak yang amat ^^ / haha
Okay selama dua hari berturut turut aku gelak tak bersebab mama kata asyik gelak
nanti boleh nangis ! haisyy aku rasa pun nak nangis sebab hati sakit sangat dgn Si Tud
Tud .. tapi aku tak kisah aku dah faham perangai dia . aku rasea aku dengan dia boleh jadi kawan
baik jea aka kawan skype aka facebook aka kongsi tentang drama running man ! Jyeah ! Dia Lawak
Actually tapi perangai tu ! maybe dia boleh ubah sikit atau banyak --' //

LOL , Stop Right Here ! aku suka header baru aku :)
Awesome kan ? bagi aku yea (!)
Jyeah ^^ baru aku nampak yang aku dah berubah jadi seorang yang suka gelak daripada
seorang yang pemalu dan menjadi peramah sporting sikit ^^ 
Panjang entry ni kan ? hikhik xD  




Older Post | Newer Post
Disclamimer

Twitter
Hi saya Fatin Ayu Najwa. Ze owner for ze blog :**

Entries About Credit

Tagboard


_________________________ I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me