Welcome to the blog of mine! Sweet Stalker Follow | Dashboard
//Not so Random.
Friday, March 2, 2012 | 1:36 PM | 0 comments

Assalamualaikum and Hi , long time no see riteee ? lulsz i'm kinda busy and i don't have nothing for story at here .. hihi so awak semua sihat ? korang tengah exam or dah habis exam ? me baru habis exam kemarin . lulsz i'm kinda scared if i don't get a good result for my first exam at High school . pray for me k ? :) oh sejarah sangat susah maybe sebab saya tak faham apa yang cikgu ajar and malas nak baca buku sejarah . ya allah saya takut if sejarah saya failed and the others subject . insyaallah i will get the good result :)

today is 2.3.2012 , cepat masa berlalu sekarang dah bulan march :) ramai ah birthday bulan march lulsz ramai k ......... haha this sunday is my BFF bithdayy , saya tak tahu nak beli hape tapi i will buy something that cute for her :) heee thanks alot ayuni for be my bestfriend ,  love you till jannah , insyaallah :) okay itu sahaje lepas ni saqya tak tahu bila pula nak updatate blog ni , dah lama tak edit le blog ni , kesian awak blog ;) okay bye takecare love you xx :)

Assalamualaikum and follow me on twitter : ayu

Older Post | Newer Post
Disclamimer

Twitter
Hi saya Fatin Ayu Najwa. Ze owner for ze blog :**

Entries About Credit

Tagboard


_________________________ I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me